poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Ojciec Medard i Przyjaciele

15.08.2010 rok

W tą piękną świąteczną niedzielę miałam znowu okazję zobaczyć i odwiedzić Ojca Medarda
i Studzieniec, który także i ja pokochałam. Spotkałam ludzi, których lubię i poznałam nowych przyjaciól naszego Ojca. To właśnie dla NICh i dla Was - tych co czytacie i oglądacie mojego bloga zamieszczam te zdjęcia.
Zdjęcia ze szczególną dedykacjhą dla: Ojca Medarda, Pani Zosi, Mariolki, Janeczki, Tereski, męża Pani Janeczki, Amelki oraz dla tych wszystkich nowych Przyjaciół Ojca, których wczoraj poznałam.

Dziękuję za gościnę, miłe spędzenie czasu oraz za liczne dary!!

Pozdrawiam serdecznie :) Wasz fotograf :)







1 komentarz:

  1. Oj Madziku, zamieszalas nami..o.Medarda przyjacielami..uleglysmy czarowi obiektywu...teraz nieskromnie wdziecze sie w swiecie wirtualnym...a przeciez Ojciec uczy nas skromnosci i pokory...Mariola

    OdpowiedzUsuń